Mamma

Du är det bästa jag har. Du är den enda som älskar mig för precis den jag är, med alla mina fel och brister. Du har alltid accepterat mig och varje gång jag varit nära att ge upp har du tagit mig i din famn och viskat att jag aldrig kan göra mer än mitt bästa, och att det alltid är tillräckligt. Jag förstår inte att du har stått ut! När jag hade min tonårsrevolt och förpestade varenda människas tillvaro fanns du där vid min sida trots att jag spottade ut elaka kommentarer och sa att jag hatade dig. Jag måste erkänna att jag ljög ganska ordentligt då. Jag har aldrig hatat dig, älskar dig lite mindre vissa stunder möjligtvis, eller intalat mig själv att jag älskat dig mindre för det tror jag inte att jag kan. Jag kommer alltid att ha dig som min förebild, jag kommer alltid att värdesätta ditt liv framför mitt eget och jag kommer alltid att älska dig mest i världen. I mina ögon är du perfekt, och jag är så glad att en del av dig alltid kommer finnas i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0