Monday morning

Godmorgon. Inatt drömde jag världens mardröm. Jag drömde att jag fick cancer och att jag hade en månad kvar att leva. Jag gjorde en massa roliga saker med mina vänner och min familj, men när jag skulle dö fråga någon om jag kände att jag levt mitt liv fullt ut. Och då brast allt och jag bara: Nej, jag har aldrig känt att jag lever helt, jag håller alltid tillbaka, jag lever alltid för att göra andra  glada, jag har aldrig mått bra med mig själv, jag har aldrig känt mig älskad, jag har aldrig varit helt lycklig. Och sen dog jag, och då vaknade jag av min egen gråt. Kudden var helt dränkt i tårar. Så tänkte jag hur jag skulle svarat om det var på riktigt. Och det var nog exakt så. Så nu ska det bli ändring på det, nu ska jag leva till 100% för min egen skull.. Och bara göra det jag själv vill göra.
Har gjort en skål gröt till frulle, och en macka. Snart jobb :) puss

Kommentarer
Postat av: lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-15 @ 12:17:53
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: LillaJo

That's the spirit bigsis'

2010-11-16 @ 20:46:19
URL: http://scenbloggen.se/johannanordqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0