Man blir aldrig för gammal för Halloween!



Jag älskar maskerader och tar alltid temat väldigt seriöst.  Jag blir riktigt irriterad på dom som inte kommer utklädda alls och tror att det är det som är moget och kollar ner på alla som klätt ut sig.

Halloween närmar sig och speciellt för mig och mina vänner. Vi har nämligen pratat om att ha vår årliga Halloween middag redan nu på fredag för att Helene åker bort i två veckor efter det... Vi brukar koka svart pasta, ha röd tomatsås och äta prinskorvar med mandlar i så att det ser ut som avskurna fingrar. Är det bara jag som fortfarande tycker sånt är sjukt kul?! Jag tror seriöst aldrig att jag kommer växa upp...
Vem är på att gå bus eller godis?!?! ;)

Kommentarer
Postat av: malvina

jag är lett på!!xD vill verkligen för de e sjukt kul.. fast antar att du inte va helt seriös(a) men de e najsansbajsans:D:D och alla e dumma för de tkr dem e för stora.. alla utom lilla jag (som typ e äldst dessutom).. haha de e vi 2 som inte växer upp esterC= <3

2010-10-19 @ 19:04:54
Postat av: LINA K

SV: Förlåt för jättesent svar, men vill ändå skriva och säga TACK SNÄLLA för din jättefina kommentar! =)

2010-10-19 @ 20:45:18
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: Disa

haha verkar sjukt kul!! ;D Söt blogg :) önskar jag orkade blogga lika seriöst haha. pusspuss

2010-10-19 @ 21:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0