Every fucking night.

Alltså ibland blir hela mitt huvud bara så fucked up. Det enda som hjälper är musik eller träning. Idag blev det musik. Jag känner dock för att köra världens jävla boxningspass just nu, varför all denna ilska? Tror det beror på alldeles för lite sömn. Om ni inte har förstått det så drömmer jag minst en mardröm per natt. Jag är trött på att vakna med bultande hjärta och gråten i halsen, jag är trött på att behöva tända lampan för att känna mig trygg igen och framför allt är jag trött på att varje gång jag lyckas somna om efter en mardröm, hamna precis där jag slutade och drömma vidare på samma hemska dröm tills jag vaknar igen. En rätt så ond cykel.. Usch!

Något bra är iaf min detox, jag klarade dagen och drack 2,5 liter vatten ;) Nu ska jag sova, börjar alldeles för tidigt imorgon. SNÄLLA GUD ELLER NÅGON, VEM SOM HELST, LÅT MIG FÅ EN NATT FRI FRÅN MARDRÖMMAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0