My person

You are my best friend, my person, my everything
Nu lyfter planet och du åker iväg till våra drömmars land.
Jag önskar av hela mitt hjärta att jag hade kunnat sitta bredvid
dig på planet påväg mot ännu ett äventyr. Men den här gången är
det inte du och jag mot världen, den här gången är du påväg och jag är
kvar här. Det är rätt självklart egentligen, du har alltid varit den som gjort saker,
den som tagit initiativen. Det här är DIN resa, och det här är precis vad du behöver.
Vi har alltid gjort allting tillsammans, och jag delar mina bästa minnen med dig min vän,
men nu är vi vid ett vägskäl, och vi har alltid varit olika varandra, så det är väl rätt självklart
att vi väljer vår egen väg, det som känns bäst för oss själva. Man kan inte vandra hand
i hand hela livet, men man kan vandra sida vid sida. Du valde en omväg, till andra
sidan jorden men när du bestämmer dig för att komma tillbaka, hoppas
jag att det inte är försent, att våra vägar korsas igen, att vi kan
vandra en bit på vägen tillsammans. Hjälpa varandra, prata,
skratta, gråta, kämpa, ta beslut och leva livet, vissa
band är starkare än andra. Jag älskar dig,
jag hoppas att din resa blir underbar.
Jag kommer att sakna dig.
...Superhuman...

Kommentarer
Postat av: c

SUPEHURMAN. jag saknar dig. onskar du var har. kom hit.

xxxxxxxx C

2011-02-25 @ 16:38:04
URL: http://charlottehalzius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0