Vänskap

"People come into your life for a reason, a season, or a lifetime. When you figure out which one it is, you will know what to do for each person."

Hittade det här citatet på en blogg. Personen har skrivit om en vänskapsrelation som tog slut...Ett väldigt vanligt dilemma som vi alla har vi varit med om, alla vet hur det känns. Man frågar sig varför, vems fel det och man tänker tillbaka på hur allt brukade vara... Men människor förändras och utvecklas på olika sätt, skaffar olika intressen, börjar jobba, börjar plugga och hittar nya vänner med ett liv som passar bättre ihop med ens eget. Jag vet inte vilka vänner jag kommer ha kvar när jag blir gammal, om jag ens blir gammal... Så mycket kan hända, en konflikt med fel ordval kan få människor som varit umgåtts nonstop och haft otroligt kul ihop, att aldrig mer prata med varandra. Vad som än händer så tror jag inte att det är någon vänskap jag ångrar, jag tror att alla har gett/ger mig något positivt. Man lär sig något av varje relation och jag har blivit den jag är idag tack vare mina vänner, och nu är jag påväg framåt, och det har jag också mina vänner att tacka för. Ni betydde/betyder/kommer att betyda allt för mig. Tack för att ni fanns/finns/kommer att finnas ;p

Lite bilder på några av mina vänner, är man inte med på någon bild betyder det självklart inte att du inte är min vän, tog bara några bilder.



Kommentarer
Postat av: Freddie

JAG ÄR MED! :D

2011-02-08 @ 14:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0